Şubat 15, 2017

Artık Kafama Göre



Selam arkadaşlar, dostlar. Artık kafama göre takılmayı planlıyorum. Nasıl?

Son zamanlarda şunu anladım. Kendi değerini bilmezsen, harcarlar seni. Üzerler ve bunu umursamazlar bile. Artık yazı yazmaktan bile soğutan yaratıklar var aranızda. Dünya'ya pislik yaymaktan başka bir boka yaramayan yaratıklar. Allah ıslah etsin. Dostlar, güvenmeyin.

Buradan tanıdığım ve dost bildiğim insanlar; Ece Evren, Mustafa Alnıak, Hikaye Kalpli Kadın, Kitap Gurmesi, Menfi Ebru Taş, Özgürlük Savaşcısı, ve Gökhan Tekin'dir. Bakın bu insanlar gerçekten bir şeyler başarmak için çaba sarf eden kişiler. Saygı duyun, hürmet gösterin.

Her neyse. Bitkinlik var üzerimde. Sanki 15 katlı bir binadan düşen bir bebeği bekliyor kollarım. Oradan oraya birileri için koşturmaktan yıldım. Yemin ederim bir an başkalarının hayatının rayına oturması için taş taşıyorum sanıyorum. Cümlem bile devrik. Devrik ama en azından bozuk değil. Böyle insan sevdiği her şarkıyı dinlediğinde aynı hissi tatmak istiyor ama o bile insana fazla gelebiliyor ya; işte öyleyim şu an. İlkler her zaman en iyisidir ve ilkinden daha iyisini yapmaya çalışmak ilklerin değerini bile düşürür. Bu yüzden hayatta bir kere sevdiğinizi unutmayın.

Kim çantasını sırtına alıp Heidi gibi dağlarda sekmek istemiyor ki? Sorsan "Bunlar hep kapitalist sistemin oyunları." derler. Ulan daha oy vermeye gidip EVET! damgasını deliğe tutturamıyoruz. Ülkemiz gülmeye değil bilgiye aç. Nerden geldim bu konuya bilmiyorum. Bence bunlar hep oyun oyun vallaha oyun.

Gel gelelim sevgililer gününe. Gelelim mi? Dündü evet ve şimdiye kadar gördüğüm en ilginç hediyeye şahit oldum. Babam anneme kinder pingui almıştı. Bence mantıklı yani samimi lan. Gidip çiçek koparırsan en az 5 yıl yatarsın. Yok lan o başka bir şeydi. Olsun yine de koparmayın, almayın çiçek. Kalbinizdeki çiçeklerden bahsetseniz yeterlidir bence. Bu günü hiç kutlamamış bir kişi olarak konuşayım, buralarda hava hoş.

Aslında bugün sitem yağdıracaktım, onu bile yazamadım. Artık burayı açık büfe gibi kullanacağım. Bazen yemek tepsisi gibi bazen de İtalyan usulü. Hem zaten hayatta kendimi kısıtlamaktan başka bir şey yapmıyorum, bari burada özgür olayım.

Geçenlerde bir söz geçti aklımdan; "Gülen gözlerinden tut da güzel kirpiklerine kadar uzun bir sevdaydı benimkisi. Annemin başımı okşadığı his, abimin verdiği öğüt kadar akıllısın."

Herkese sevgiler, selamlar. Son bir şey, birbirinizi sevin. Çok zor değil ya böyle bakıyorsun gülüyorsun bitti. Hadi Allaha emanet.
Samet Tutal
Samet Tutal

Blogda fazlaca profesyonelim, hayatta bayâ acemiyim ve kendimle oldukça barışığım. Her şeyi eleştiren ve eleştirilmeye de açık bir insanım.

18 yorum:

  1. ne yaşarsan yaşa ama yazmaktan soğuyup da vazgeçme ! :)

    YanıtlaSil
  2. Hayatta her zaman böyle davranış ve insanlarla karşılaşacaksın muhtemelen, yazmaktan soğutmasın bu seni. Sen yine duyurmaya çalış birilerine sesini.

    YanıtlaSil
  3. Ah be canım kardeşim, ne oldu sana? Kimler kızdırdı böyle? Dertleşmek istersen çekinme yaz bana.

    Benim için böyle güzel şeyler düşündüğünü bilmiyordum. Biraz utandım biraz gururlandım. Eksik olma :)

    Dur söylemeden edemeyeceğim. Baban annene ne güzel hediye almış. Ağızınızın tadı hiç bozulmasın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kızdırmak değil de işte moralim bozuldu ya her neyse. Teşekkür ederim İlknur hep yanımdasın eyvallah :) Babam ne yapacağını çok iyi bilir 😅

      Sil
  4. Vay benim oğlum; hep büyük düşünürdü, daha da düşünür olmuş. Yazına bakınca yaş olarak muadillerini sollayıp epeyce uzaklara yol aldın. Hayat bu evrede seni en zor şeylerle sınayacak. Bunlar belki tanıdığın ya da hiç tanımadığın insanlar ve olaylarla olacak. Ama galip çıkacaksın. İşte o zaman, çoktan tehlikelere setlerini çekmiş ve duymaz, görmez olacaksın terslikleri. Bu yolda başarılı olacağına emin olsam da, sana şans diliyorum. Saçların ne kadar güçlü, sen de güçlüsün, buna inan. Sevgiyle gözlerinden öperim oğlum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah be geçenlerde instagramdaki videonuzda sizi birazcık izleme fırsatı buldum, ne kadar samimisiniz gülümsememe sebep oldunuz. Yaşımdan büyük yazmama sebep olan sizler, sen, iyi varsın :)

      Sil
  5. Kim ne derse desin, yazmak gibisi yok. Yazdığın şey her ne olursa olsun. Yaşama dair notlar bırakmak çok güzel bir duygu...

    YanıtlaSil
  6. Sen ne yazarsan kabulüm Samet. Yeter ki yaz. Ne oluyor biliyor musun? Hassas ve belli değerlere sahip olduğumuz için inciniyoruz... Yıpranıyoruz. Babanın davranışı ne kadar samimi değil mi? Çiçek gibi davransa yeter zaten annene. Sahi bir güne mi sığdı sevmeler? İşte sırf bu yüzden hiç görmediğim eski sevdaları özlerim... Orada ''Kitap Gurmesi''ni ve yanında ''dost'' kelimesini görünce kocaman gülümsedim. Dilerim sen de gülümsersin. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin halimi hatrımı sorman bile benim için bir nimettir ayıp ediyorsun. Gerçekten iyi ki varsın dostluğunu her zaman hissettirdin iyi ki varsın :)

      Sil
  7. Aynen ya. Sıkma kendini. Icinden ne geliyorsa onu yaz. Gerisi boş.

    YanıtlaSil
  8. Reklamlardaki gibi olmayan bir şey yapmış mısın diye bakmaya geldim. Bazen karışır insan, dolaşır, düğümlenir. Herkesten bir tane yaratılmış. Ruhu da, bedeni de, karakteri de kendine özel herkesin. Bu dünya böyle. İster sitem edelim, ister gülüp geçelim. Tercih bizim. Ama ben takılmama tarafını tercih ediyorum. Çünkü başka bir hayatım yok. Her kul gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın. Vallahi yapacaktım da param yoktu. Hem sizin de bana bir sözünüz vardı unutmayın :) Her şey bir yana gerçekten ne yapsam diye düşündüm bulamadım özür dilerim başka bir akıma artık :)

      Sil
  9. Kalıplara takılıp kalma. İçinden ne geçiyorsa yaz gitsin. Elbet okuyan anlayan hisseden olacaktır. Üzülmeye değmeyecek kadar acımasız bir dünya var. Bence içinden geleni yap. Gelmeyene gözlerini kapa. Zorlama kendini. Yazın etkileyici olmuş derin bir yazı olmuş. Ellerine yüreğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir anlık psikolojiyle yazılan bir yazı o yüzden fazla şey yapmamak lazım. Teşekkürler :)

      Sil