Ekim 26, 2016

Ütopya'dan Mimliyoruz | Mimlendim


Sevgili can okurlarım, yine mükemmel bir gün daha. Beni buraların Storyteller'ı olan ve hikayeleriyle bizlere güzel anlar yaşatan Bi'Blog, mimlemiş. Kendilerine teşekkür ediyorum ve hemen sorulara başlıyorum!

Bi'Blog'un yazdığı "Ütopya'dan Mimliyoruz" yazısına buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz. (Okumanız rica edilir.)

  • Mucizelere inanır mısınız? Neden?
Mucize kavramının inanmak ve inanmamak arasında gelip gittiğini düşünmüyorum. Mucize var olan bir şey ve buna inanmadığını söyleyen insanlar aslında mucizeden habersiz insanlardır. Mucizeye inanmadıklarını savunan beyinlerini bir inceleseler, düşüncelerinden utanırlardı. Tamam sizin dediğiniz gibi olsun; evet mucizelere inanırım. Çünkü Allah bizleri ve bizler için kurulmuş olan Evreni mucize üzerine yaratmıştır.
  • Şu an bir mucize olsa ne olmasını isterdiniz?
Tüm samimiyetimle söylüyorum şunu isterdim; Dünya üzerinde haksızlık yapan ve haksızlığa göz yuman insanların gebermesini ve zulüm gören, tecavüze uğrayan masum insanların da yüzlerinin gülmesini isterdim. Böylece hem adalet hem de huzur olurdu.
  • Bu kişi / olay / yer benim mucizem dediğiniz bir şey var mı?
Sanırım benim mucizem güzel çizim yapmak ve düşünmek. Başka bir şeye yaramam zaten. Etrafımda ki insanların da dediği gibi "Anca karala."

Kimseyi mim listesine almıyorum çünkü geçenlerde kırılanlar olmuştu, moralim bozulmuştu. O yüzden kim okudu ise yapmaya çalışsın biz de onun düşüncelerini okuyalım.

Not: Mimi cevaplayacak arkadaşların yukarıdaki resimle ve başlıkla (Ütopya'dan Mimliyoruz) yazmaları rica olunur.
Samet Tutal
Samet Tutal

Blogda fazlaca profesyonelim, hayatta bayâ acemiyim ve kendimle oldukça barışığım. Her şeyi eleştiren ve eleştirilmeye de açık bir insanım.

5 yorum:

  1. Oooo çok sert bir yaklaşım olmuş aslında. Tabi haksız olmadığın için ne denir ki. Anca karala da güzel tabirmiş. Kalemine sağlık. 😁

    YanıtlaSil
  2. Öncelikle davetimi geri çevirmeyip, cevapladığın için çok teşekkür ederim ederim. Tüm cevapların samimiydi ama ikinci soruya verdiğin cevap çok manâlıydı. Ülkece kanayan yaramız :( İyi ki mimlemişim seni. Kalemine sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. İkinci sorudaki cevabın çok dobra ve haklıca, bir gün gerçekleşir umarım bu mucize.
    Sen anca karala, karalamak ve düşünmek güzeldir, devam. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet insan yapabildikleriyle birlikte yürümelidir :) Teşekkür ederim :)

      Sil