Ekim 28, 2016

Kitap Bağışı | Lütfen Okuyun


Selam can parçalarım, nasılsınız? Hepiniz iyisinizdir umarım. Bugün hepinizin de katılım yapabileceği ufak bir yardım isteyeceğim. Lütfen yazıyı okuyun ve yardım etmekten kendinizi alıkoymayın.

Biliyor musunuz bilmiyorum ama  ben bir lise öğrencisiyim. (Yaşla değil başında taşıdığın akılla büyü.) diyenler kulübündeyim. Her neyse; okulumuzda bir kütüphane açıldı ve her kütüphanede olduğu gibi kitap eksikliğimiz var.

Aslında kitaplar var fakat şimdiki gençlerin okuyacağı ve günümüz yazarların yazdığı kitaplar tek tük bulunuyor. Bu da beni rahatsız ediyor. Öğretmenler sınıf içerisinde "Evde okuduğunuz kitapları bağışlayabilirsiniz."  diye duyuru yapıyor fakat kimse umursamıyor.

Ben de dedim ki sizlere sorayım. Belki yardımcı olmak isteyecek birileri çıkar. Sizden para istemiyorum, okuduğunuz kitapları başkaları okusun diye hediye etmenizi rica ediyorum. (Tamam verelim de nasıl size ulaştıracağız?) diyorsanız, hemen anlatıyorum.

Göndermek istediğiniz kitapları bir kutuya veya poşete koyduktan sonra en yakın PTT şubesine gidin ve kitapları altta vereceğim adrese göndermek isteyeceğinizi söyleyin. Biliyorsunuz gönderi ücreti de var; siz ödeyin bir zahmet ben öğrenci adamım. Valla param olsa öderdim de yok.

Her neyse fazla uzatmıyorum, göndermek isteyen gönderir zaten uzatmaya gerek yok. İsterseniz 50, isterseniz 1 kitap gönderin hiç fark etmez. Gönderen olmazsa da canınız sağ olsun ne diyeyim.

ADRES: 
Samanlı Mahallesi, Kabza Sokak, Derya Sitesi, Gül Apartmanı, C Blok, Kat:2 No:6
TÜRKİYE/MALATYA
Samet Tutal
Samet Tutal

Blogda fazlaca profesyonelim, hayatta bayâ acemiyim ve kendimle oldukça barışığım. Her şeyi eleştiren ve eleştirilmeye de açık bir insanım.

37 yorum:

  1. Aaa iyi ki paylaşmışsın Samet aklına sağlık. Evde okuduğum kitaplarım var. Onları biraz karıştırayım. Bir kaç tanesini kuzenime vermiştim. Kalanlardan gönderebileceklerimi seçerim. Evde tozlanacağına birileri okur hiç değilse :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten mi? Çok sevindim, güzel bir haber bekliyorum o zaman sizden :)

      Sil
  2. 23 yaşında bir ablan olarak yaptığın paylaşımların ve kurduğun cümlelerin günümüz lise çağındaki gençlerinden çok çok öte olduğunu gözlemledim Samet. Söylemesen lisede okuduğunu düşünmezdim. Seni tebrik ederim. Dilerim etrafına da kendindeki ışığı saçarsın. Kitap gönderimi yapmayı çok isterim. Hatta etrafımda bu konuda güvenebileceğim bazı insanlara da söyleyip, istedikleri takdirde onlarla da beraber seve seve katkıda bulunurum. Okuyan gençler yetişsin yeter ki! PTT Kargo'nun kitap gönderimlerinde ciddi indirimleri var. 5 tl gibi cüzi bir rakama gönderim yapılabiliyor. 5 tl nedir ki? Pırıl pırıl gençler yetişmesine bir katkıda bulunacaksa... 1-3-5 farketmez. Dilerim bu paylaşım vasıtasıyla okulunuza bir kitap yağmuru olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yoruma ne kadar teşekkür edersem az olur. Yağmur da gözüm yok bir kaç kuyu dolduracak suyumuz olsun yeter. Yardımınız dokunursa ve bağışı insanlara ulaştırırsanız çok mutlu olurum. Hadi bismillah :)

      Sil
  3. Merhaba Samet, söylemesen gerçekten lise öğrencisi olduğunu bilmiyordum. O zaman "yaşla değil, başında taşıdığın akılla büyü" sözüne sonuna kadar katılıyorum =). Sen yeterince büyümüşsün zaten 😊. Çok güzel bir iş yaptığını söylememe gerek yok sanırım ve seni gönülden kutluyorum. Ama üzgünüm de tabii evdeki bütün kitaplarımı bu sene için de yapılan 3 kitap kampanyasında dağıttım şu anda elimde hiç kitabım kalmadı desem yeri var =( bilsem bir kısmını da sizin kütüphaneniz için ayırırdım. PTT bu konuda çok yardımcı gerçekten ağırlığına göre bazen 5 TL bile tutmuyor. Kitap konusunda bir söz veremiyorum ama dilersen ve izin verirsen bu yazını bloğumda paylaşabilirim ve bütün takipçi arkadaşlarıma duyurabilirim. Ayrıca hemen şimdi g+ da paylaşıyorum bol katılımlı olur inşallah. Seni tekrar kutluyorum kocaman yüreğin için 😊.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zehra, öncelikle teşekkür ediyorum güzel sözlerin için :) Biliyorum ki elinde olsaydı gönderirdin bu yüzden düşünmen yeterli diyorum. Şu ana kadar istediğim sayıda kitap toplayamadım üzgünüm. Bana yardımcı olursan, paylaşırsan çok mutlu olurum. Tekrardan teşekkürler :)

      Sil
    2. Tamamm ben şimdi bu yazını aynen bloğuma taşıyorum inşallah güzel dönüşler yapabiliriz. Üzülme daha yeni başlamışsın zaten, büyüteceğiz inşallah =). Ben teşekkür ederim ayrıca anlayışından dolayı =).

      Sil
    3. Hadi bakalım heyecanla olacakları bekliyorum :)

      Sil
  4. Samet, oğlum. Gece rahatsızlandım sitene gelemedim. Şu an Milas'tayım. İstanbul'a döner dönmez kızımla ayarlayıp göndereceğim yavrum. Senin gibi okumaya değer veren gençleri desteklemek vazifemiz, hem de memnuniyetle. Şimdi google+ dan, twitter'dan paylaşmayı da deneyeceğim. Son gelişimde yayınını paylaşamamıştım. Teknik bir engel var gibi. Şimdi deniyorum. Eğer yapamazsam yazacağım sana. Ona bir bak oğlum. Adresin resmini telefonuma kaydediyorum. Öncelikle yakın geçmiş basımlı olan kitaplara öncelik veririm. Sevgiler Samet oğlum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annem, çok geçmiş olsun seni de meşgul ettim ama. Bu yorumu bekliyordum ne yalan söyleyeyim. Senin desteğin olmasaydı içim rahat etmezdi.

      Paylaşım olayını da şöyle halledebilirsin; yazıyı okuduktan sonra "Önceki-Sonraki" widgetinin hemen altında "Nasıl Hissediyorsun?" bölümü var. Orada bir emoji seçtikten sonra karşına sosyal medya paylaşım siteleri geliyor. Oradan paylaşabilirsin. Sana çok minnettarım, iyi ki varsın :)

      Sil
    2. Teşekkürler...Estağfurullah, rahatsız olmam oğlum :) Farkettim Samet emojilerden gittim o gün, paylaşabildim. Şimdi yeniden paylaşıyorum. Mümkün olduğunca duyuralım. Sevgiler oğlum :)

      Sil
    3. İnşallah hadi bakalım :)

      Sil
  5. Ahhh ne güzel düşünmüşsün Samet, yüreğine sağlık :) Keşke senin gibi duyarlılığı yüksek insanlarla kesişse hep yolumuz :) Ben de eve döndüğüm zaman bir bakayım, umarım faydalı birşeyler çıkarabilirim :) Ben de elimden geldiğince yaymaya çalışacağım :) Sevgilerle :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Şevval senden de güzel haberler bekliyorum :)

      Sil
    2. Samet merhaba, kusura bakma çok geç olmakla beraber kitapları ancak gönderebildim. İstanbul'da olduğum için eve yeni gittim ve fark ettim ki birçok kitabım hep birilerinde ödünç verilip kalmış :) Şimdilik birkaç tane toplayabildim. Umarım kargo sana ulaşmıştır ve umarım faydalı olur :) Sevgilerle :)

      Sil
    3. Geldi, çok teşekkür ederim. Bunun için güzel bir yazı hazırlayacağım zaten merak etmeyin :)

      Sil
  6. Merhaba, Zühalin yazısında okuyunca bir bakayım dedim ben de elimde kitap tutamayanlardanım okudukça dağıtıyorum geçen yıl blog ve facebook çekilşlerin den çıkan kitaplarım var onlardan göndereyim ben de:)
    Yalnız şu PTT nin indirim olayı maalesef kampanyaymış bitmiş blog sayfası olan bir arkadaşımız da kitap satın almıştım geçtiğimiz hafta getiren memur kampanyanın sonlandığını söyledi.Böyle güzel bir olayın kampanya değil de devamlılığı olması gerekir aslın da.Nasipse pazartesi postaya veririm.
    Yolun aydınlık olsun Samet girişimin için de kutluyorum yazını paylaştım inş güzel dönüşleri olur.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selamlar efendim bu iyiliğin için çok teşekkür ederim :) Bence de PTT nin bu işe el atması gerek :)

      Sil
    2. Benim kitap aldığım arkadaş bir memurun azizliğine denk geldi sanırım ben kargoyu 10.00TL ödemiştim .:)Eşim bugün kitapları yollarken sormuş bu durumu kampanya devam ediyormuş kargo 3.00 umarım herkes bolca kitap sahibi yapar okulunuzu, sevgiler.

      Sil
    3. Size nasıl teşekkür etsem acaba ben şu an çok mahcubum :)

      Sil
  7. Zehradan duydum, ben de kitaplarıma hatta oğluşumun kitaplarına bakayım. (O da liseli :) Kesin çıkar arada.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim heyecanla bekliyorum :)

      Sil
  8. Selamlar.Etkinlikten dolayı sizi tebrik ediyorum ve destekliyorum.Fakat şöyle bir durum var ki,eger okul adresinizi verirseniz katılım daha çok olur.Neden mi? vaktin birinde blog Gökhan Tekin böyle bir etkinlik yaptı ve gereksiz eleştiri aldı.Etkinligin amacını ve samimiyetini sorguluyanlar oldu.Yani diyeceğim o ki,resmiyete dökmek insanlarin güven ve katılımını arttıracaktır.Bilmem anlatabildim mi📚📖📚📖📗bol kitaplı günler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zehra biliyor musun ben bile bile kendi evimin adresini verdim. Kitapları toplu halde götürmek istiyorum, bir seferde. Kitapları araklayacak değilim onlar benim için emanettir. Zaten buna dair bir yazı yazacağım, kanıt manâsında. Gönderen güzel insanlar için güzel bir teşekkür etmek gerek değil mi :)

      Sil
  9. Ne iyi ettin, burdan eminim çok kişi çıkacak yardımcı olmak için ben de bakacağım :) Yazını da paylaşıyorum... Umarım güzel şeyler olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yardımlarınızı bekliyorum, teşekkür ederim :)

      Sil
  10. Samet öncelikle bloğunu çok beğendim,anlam dolu bir kampanya içinde yaşından büyük gayret gösteriyorsun en kısa zamanda bende hemen temin edip göndereceğim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah be çok teşekkür ediyorum, sabırla bekliyorum. Sizler ne güzel şeylersiniz.

      Sil
    2. GÜNAYDIN SAMETCİM;
      EN KISA ZAMANDA SEVGİLER

      Sil
    3. Sevgiler güzel insan.

      Sil
  11. Nekadar guzel birsey yaptiginin umarim farkindasindir.

    YanıtlaSil
  12. Merhaba Samet.

    Ben de uzun zamandır bloğum vasıtası ile sosyal sorumluluk projeleri üretiyor, yürütüyorum.

    http://bulutgolgesi.blogspot.com.tr/search/label/etkinliklerimiz

    Bu anlamda evimde her zaman bağışlanabilecek bir şeyler oluyor. Bunun içinde kitaplarda var. Şimdi sizin istediğiniz gibi bir şeyler var mı, bir bakayım.

    Malum yeni yıl geliyor, bizim yardım etkinliklerimizin de eli kulağında. Lösev, Serçev, Huzurevler...
    Belki sen de duyurmamızda bize yardımcı olursun. Ne dersin?

    Güzel çabandan ötürü seni yürekten kutluyor, alnından öpüyorum çocuğum.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle güzel sözleriniz için teşekkür ederim. Bloğunuza hemen göz atıyorum. Duyuru konusunu da şöyle halledelim; yeni bir etkinlik başlattığınız zaman "sametutal@gmail.com" hesabıma e-posta gönderin, ben de gereken neyse hemen uygularım. 3-4 kişiye ulaştırabilirsek benim için çok büyük bir mutluluk. Sevgiler :)

      Sil
    2. Umarim kucuk paketim eline ulasmistir Samet. Biraz kitap, bir kac ayrac. Okumayi seven arkadaslarin icin.
      Sevgiler.

      Sil
    3. Teşekkür ederim, bu kitaplarla ilgili yazımı yazacağım merak etmeyin :)

      Sil