Kasım 11, 2016

Blog Tanıtımı #1


Bu seride ilk yayınım olduğu için birazcık heyecanlıyım. Umarım bir sorun çıkmaz ve güzel insanlar tanırız! İlk olarak yaşamını Amerika'da sürdüren ve orayı bizlere tanıtmak için can atan Emine Bektaşi ile başlamak istiyorum.

Hakkında Bölümü: "Edebiyat mezunu, bol kitap okuyan, bol gezen, fotoğraf çeken, kahveli dost muhabbetlerinden geri kalmayan, bloğunda sadece en sevdiklerini paylaşan, Amerika'da yaşayan, kedili bir hatun..."

Blog URL: https://1masalgibi.blogspot.com.tr/

Kendisinin yazılarını ve fotoğraflarını çok beğeniyorum. Bosna Hersek, Makedonya, Sırbistan, Arnavutluk, Kosova, Montenegro gibi ülkeleri gezmiş ve gezerken de yazmış birisi. Bu ülkeler hakkında yazıları var kesinlikle okumalısınız çok eğlenceli ve bilgilendirici. Zaten kendine has üslubunu görünce okumaktan zevk alacaksınız. (Ülkelerin üzerine tıklayarak ilgili yazılara ulaşabilirsiniz.)

En sevdiğim yayınları da, kitap yorumları ve Amerika'da Yaşam başlığı altındaki yazıları oluyor. Hele ki Amerika, çok büyüleyici gözüküyor. Kendinizi orada hissediyorsunuz.

Bloğunda yorum sayısı fazla fakat tıklanma oranı bana az geldi. Lütfen emeğe saygı diyerek yazılarını Google+'da paylaşmayı unutmayın. Emine hanıma buradan selamlarımı gönderiyorum. Hepinize iyi hafta sonları!

"Amerika' Yaşam" yazısını okumak için buraya tıklamanız yeterli.
"Kitap Yorumları" konu başlığı altındaki yazılarını okumak için buraya tıklamanız yeterli.
Samet Tutal
Samet Tutal

Blogda fazlaca profesyonelim, hayatta bayâ acemiyim ve kendimle oldukça barışığım. Her şeyi eleştiren ve eleştirilmeye de açık bir insanım.

20 yorum:

  1. severek takip ettiğim bir blogger kendisi :)

    YanıtlaSil
  2. Beğenerek takip ettiğim bir blogger.

    YanıtlaSil
  3. Cok guzel bir tanitim olmus.. Tebrik ederim.. Emine arkadasimizi da severek takip ediyorum.Suan Gidip goremedigimiz yerleri bizlere anlatmasindan da oldukca memnunum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben biraz sinir oluyorum desem :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Emine abla çok tatlı bir blogger, gezi yazıları çok güzeldi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok faydalı eğlenceli şeyler yazıyor ve yazacak da :)

      Sil
  5. Güzel bir tanıtım olmuş. Blogu takibe alıyorum hemen.

    YanıtlaSil
  6. Blog tanıtımı köşesini çok sevdim. Aklına sağlık. Ben de Emine hanımı takibe alıyorum hemen. Bayağı merak uyandırıcı yazmışsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, sizi de takibi tanıtmamak olmaz. Listedesiniz, teşekkürler :)

      Sil
  7. Kendisini de blogunuda çok seviyorum. Özellikle gezip gördüğü yerleri fotoğraflayıp yorumlaması çok güzel. Birazda imreniyorum Emineye :D Ama tanıdığıma memnun olduğum çok tatlı bir blogger arkadaşımız <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yerinde olmak isteyecek çok insan var gerçekten. Ama Emine hanım değerini bildiği için hakettiğini düşünüyorum. Teşekkürler :)

      Sil
  8. Takip ediyorum Emine Bektaşi'yi çok güzel anlatmışsınız. Evet güzel olur inşallah yaptığınız güzel bir şey:))

    YanıtlaSil
  9. severek takip ettiğim bir güzellik az önce de onun blogundaydım:)

    YanıtlaSil
  10. Güzel ve Akıcı yazınız için teşekkür ederim, blogumu izlemeye alırsanız sevinirim... http://hastaliktakip.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  11. Emine candır. Emine nev i şahsına münhasır bir kızımdır.Güzel seçim. Kutlarım Samet. Sınavlarında başarılar oğlum :)

    YanıtlaSil