Kasım 23, 2016

Kitap Bağışı | Teşekkür Yazısı


Arkadaşlar merhaba, uzun zamandır yokum biliyorsunuz. Sınavlar vardı ve iyi geçti diyelim. Şimdi kitap gönderen mükemmel insanlara teşekkürlerimi iletmem gerek.

İlknur Güllü, bizzat iletişimde olduğum biri ve yazılarını çok beğeniyorum. Bilgi alışverişi yapmayı sevdiğim bir insan. Gönderdiği kitaplar harikuladeydi, ter temizlerdi. Çok sevindim. Kendisine teşekkürlerimi iletiyorum.

Kitap Gurmesi, kendisi zaten kitaplarla çok haşır neşir birisi. Böyle bir şey yapması beni şaşırtmadı ve çok mutlu etti. Gönderdiği kitaplar müthişti ve dayanamayıp bir tanesini kendime aldım. Ona da çok teşekkür ediyorum.

Hatice Yazıcı, ilk kitabı kendilerinden aldım o yüzden ayriyeten bir samimilik doğdu. Emeğinize sağlık, teşekkür ederim.

Tülin Kaymakçı, kalp şeklinde olan ayraç ve ayraçlar olsun, yazdığı mektup olsun; beni mest etti. En çok bu paketi almaktan gurur duydum, iyi ki varsınız. Teşekkür ederim.

Kitap göndereceğini belirtip de göndermeyen insanlara da şey demek istiyorum; bazen söz vermeyin. Her neyse ben yine de teşekkür ediyorum.

Bir şeyler daha söyleyeyim. Blog dünyasına biraz daha sarılmaya karar verdim. Biliyorum buraya yazılar yazarak ünlü birisi olmayacağım hatta suratıma dahi bakmayacaklar fakat ben yine de yazacağım. Çünkü yazmazsam eksik hissederim. Benim istediğim tek şey, okuyanların tükenmemesi. Bu pazartesi kaldığımız yerden devam ediyoruz! Görüşmek üzere!
Samet Tutal
Samet Tutal

Blogda fazlaca profesyonelim, hayatta bayâ acemiyim ve kendimle oldukça barışığım. Her şeyi eleştiren ve eleştirilmeye de açık bir insanım.

18 yorum:

  1. Yazın sonucunda dikkatimi çeken kitap gönderiminin az olması oldu :( Keşke bu gençlerin kitap okumasına vesile olmak için daha büyük bir heyecan duyabilseydik... Olsun Samet. Senin o kütüphaneyi de arkadaşlarını da aydınlatacağını düşünüyorum ben. Etrafında senin gibi insanlar varsa gözümüz arkada kalmaz zaten. Teşekkür etmesen de böyle güzel hislere sahip olduğunu biliyordum. Güzel düşüncelerin için asıl ben teşekkür ederim. :) Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun boşverin :) Cansınız siz can :)

      Sil
    2. Sende öyle :) Bence de blog dünyasından eksik olma :)

      Sil
  2. Ben de göndermiştim ama. 😟 Gelmedi mi diyeceğim, aldığını da söyledin. Üzüldüm şimdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya özür dilerim soyisminizi yanlış yazmışım şimdi düzelttim :) Çok güldüm be cidden kusura bakmayın, seviliyorsunuz :)

      Sil
    2. Ha ha haaa 😀 İnan çok güldüm ben de. Hiç dikkat etmemişim. Onca övgü dolu söz benim için miydi? Utandım şimdi 😊 Gerçekten beğenmene çok sevindim 👍

      Sil
  3. Merhaba samet :) bu kitap gönderim işi tam olarak ney ? Yani ben buralarda henüz çok yeni olduğum için bilmiyorum 😐

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, arşivden "Kitap Bağışı | Lütfen Okuyun" yazısına tıklayarak öğrenebilirsiniz :) Bu arada isminizi çok beğendim :)

      Sil
  4. Yazmak gerekli... Kendimizi yaşamın içinde bir yerlerde hissedebilmek için yazmak ve okumak gerekliliği var. Yazmak gerekliliği ile ilgili bir yayınım var haftaya salı günü yayınlayacağım. Ayrıca kişisel bloglar yaşam-insan-evren üçlüsünün yansımasıdır. Kitaplar da yazıdan oluştuğu için düşünce ve yazı olmadan kitap da olmaz... Bloglar bir nevi e kitap niteliğindeler...

    YanıtlaSil
  5. Ben de seni tanimakla mutlu oldum Samet'cigim. Burasi bahar gibi,hic terk etme olur mu?

    Bu arada blogumda yeni bir yardim etkinligi var. Blogunda, sosyal medya hesaplarinda cagrimiza minicik de olsa yer verirsen cok sevinirim.

    http://bulutgolgesi.blogspot.com.tr/2016/11/yeni-ylda-benimle-birlikte-kalpleri.html

    Tesekkurler simdiden. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Kardeşim sen yazdikca merak etme okunacaksin :)

    YanıtlaSil
  7. Sabırlı ol Samet mutlaka ulaşacaktır kitaplar sana 😊. Yine de gönderen güzel kalplere teşekkürler. Bence ara ara güncelle yazını ve G+ da paylaşmaya devam et google profilinde de sabitle, profiline girenler görür böylece 😊. Ben de ara ara yazını G+ da paylaşmaya çalışıyorum. Topşuluğum da ve koleksiyonlarım da da sabitledim. Belki de şanssızlığın üst üste gelen kampanyaların ardından gelmesinden olmuş olabilir. Kendimden biliyorum elim de hiç kitabım kalmadı mesela 😊. Sen iyi bir gençsin Samet iyi amaçlara hizmet etmeye çalışıyorsunuz ve güzel bir kalemin var. Bir lise öğrencisi olduğun halde çok daha olgun kalemin var. Onun için de yazmalısın, daha çok yazmalısın ki herkes daha çok okusun. Sonuçta hiçbirimiz ünlü olmayacağız, ünlü olmak için de yazan varmı bilmiyorum. Sınavlarının güzel geçmesi harika dahada başarılı olursun inşallah. Oku daha çok oku ki okuyan ve farkında olan gençlik daha da çoğalsın 😊😊. Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu samimi yolda yanımda olduğun için sana çok teşekkür ederim. Dediklerini uygulayacağım. İyi ki varsın Zehra :)

      Sil
  8. Sametcim yaptığın çok anlamlıydı ben kendi adıma çok teşekkür ederim ,ve yazmaya devam et ,oku ve güzelliklerinden ayrılma ne kadar ünlü olursun :) bilemem ama doğru yolda ilerliyorsun buna eminim.Yolun aydınlık olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizler oldukça karanlık bir yolda yürümek imkansız gibi bir şey :) Sevgiler :)

      Sil