Aralık 02, 2016

Blog Tanıtımı #2

Blog Tanıtımı #2

Dostlar merhaba, bugün cidden bu işi yapmayı bilen bir insanla devam edeceğiz. Yazı yazarak bunları Bloguna işlemeyi çok iyi beceren, uzun zamandır bu mecrada ter atan Mustafa Alnıak'ı tanıtıyorum.

Son zamanlarda bloguna uğrayamadım kusura bakmasın, şu sıralar meşgulüm. Anlayışın için şimdiden eyvallah.

Hakkında Bölümü: " Merhaba ben Mustafa. Blogger, doğa aşığı, amatör şair ve fotoğrafçı, okuma-yazma ve araştırma meraklısı, teknoloji manyağı ve batı kültürü hastasıyım. 30 Temmuz'da Malatya'da doğmuşum. 2 yaşında ailem ile Malatya'dan gidip bir ülke turu yaptıktan sonra (17 yıl sonra) tekrar Malatya'ya dönmüşüm. Ve hala Malatya'da yaşamaktayım. Malatya İnönü Üniversitesi Bilgisayar Programcılığı 2. sınıf öğrencisiyim. Her neyse :) Buralardan bahsedecek olursam bir süre önce blog açmaya karar verdim ve açtım. Yazmak, bloglamak her zaman iyidir ve en önemlisi içimi rahatlatıyor. Yani ben en azından öyle düşünüyorum."

Blog URLhttp://www.mustafaalniak.net/

Bu arada kendisiyle aynı şehirde yaşıyoruz o yüzden ona kendimi yakın hissetmiyorum değil. Abim sayılır kendileri. Neyse blogunda neler paylaşıyormuş bir bakalım.

Pazar yazısı, #Okudum, #İzledim, Yaşama Dair Notlar, ve diğer mükemmel yazılarını okumak için buraya tıklayın. Arşivine kesinlikle göz atın derim.

"Artık Yaşamak İstemiyorum Olric" yazısında güzel bir anlatım var kesinlikle dinleyin derim. Tutunamayanlar kitabına ilgi artsın diye bir bölüm seslendirilmiş ve Mustafa Alnıak bunu en güzel şekilde paylaşmış.

Sitesinde en çok hoşuma giden şey sanırım şablonunun sade olmasıdır. Gerçekten boş içerik içermiyor ve gözünüz yorulmuyor. Reklam bile göze tatlı geliyor.

Hele ki "Ölmeden Önce Mutlaka" diye bir köşesi var çok yaratıcı. Daha önce hiçbir blogda görmedim fakat kendisi bunu sadece bir köşeye yazmakla yetinmiş. Ben olsam bir video ile okuyucularına yapacağı şeyleri anlatırdım. Sadece güzel bir tavsiye.

Her neyse, kesinlikle bu blogu kaçırmayın ponçikler. Kaliteli içerik arıyorsanız ve yorum yapmaya değer yazılar görmek istiyorsanız, uçun.

DİPNOT: Blog tanıtımı yapılacak olan bloggerlar genellikle yorum yapanlardan seçilmektedir.
Samet Tutal
Samet Tutal

Blogda fazlaca profesyonelim, hayatta bayâ acemiyim ve kendimle oldukça barışığım. Her şeyi eleştiren ve eleştirilmeye de açık bir insanım.

14 yorum:

  1. İyi bir tanıtım olmuş, hemen gidiyorum bu bloga. :)

    YanıtlaSil
  2. Bu güzel yazı için teşekkür ederim Samet. Ben blogların, genelde sade ve kişisel olanlarını severim. Ve daha çok sade blogları severim. Bu arada yaşadığım şehirde bir blogger'ın var olması beni hem şaşırttı hemde mutlu etti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek estağfurullah :) Bende sizin burada olduğunuzu ilk duyunca şaşırdım, Dünya küçücük :) Beğenmene sevindim umarım yardımım dokunur :)

      Sil
  3. Güzel bir tanıtım yazısı hemen gidiyorum :)

    YanıtlaSil
  4. yeni bloglarla tanışmak iyidir :) teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler ben de bir merhaba diyeyim:)
    (G+ da paylaşmak istedim ama buton çalışmıyor Sametcim.)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Nasıl Hissediyorsun" bölümünden emoji seçtikten sonra sosyal paylaşım siteleri karşınıza çıkar :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  6. Heyy bu bloggeri tanıyorum hatta takip bile ediyorum pazar yazıları ve bloguyla bir insanmis gibi konuşması cok hoşuma gitmisti sanirsam o da Malatya da yaşıyor :)

    YanıtlaSil